Monki Clothes


Linne från Monki, 100 kr ;) <3


Hehe... som sagt JAG ÄLSKAR coola ryggar!! <333 ;) Från Monki, 180 kr.  Finns oxå i färgerna: Vitt, Svart och Ljus blått.



Ett till fint linne från Monki <3 Det kostar 150 kr.



Snyggt linne från Monki 150 kr. Finns i oxå i svart. ;) <3

 
Linne 100 kr från Monki <3


Känns snart som om jag lagt upp alla Monkis kläder, men jag tycker verkligen om Monki! Dem har så fina kläder!! :) <3
Det här linnet kostar 100 kr.



Ännu en snygg rygg! <3 :) Monki vet verkligen vad  jag vill ha! <3333 150 kr, och som ni kanske förstår är oxå det här från Monki. ;) <333


En snygg kjol från Monki. <3 250 kr.



Hittade dem här fin skorna till sommaren! <33 :) Tänk dig dem här skorna, slitna jeans-shorts och ett av linnena här över... I LIKE! Jag längtar efter sommaren! <3 XD


Fina väskor från Monki, ca 100 kr st <3



Tights, oxå dem här är från Monki ;) <3 200 kr
Alla bilder är från www.monkiworld.se . <3333 KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0